محصول به سبد خرید اضافه شد
0

کتاب «شیراز در درازنای تاریخ» رونمایی شد

دسته‌بندی: خبرهای تاریخ
تاریخ: 19 شهریور 1402
بازدید: 60

[ad_1]

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(اینبا) در شیراز، رونمایی کتاب «شیراز در درازنای تاریخ» به سعی جمشید صداقت کیش به تصحیح و تحشیه محمد یوسف رستمی ظهر یکشنبه ۱۹ شهریورماه جاری در سالن کتابدار کتابخانه عمومی رئیسی اردکانی برگزار شد.

محمدیوسف رستمی در ابتدای این نشست، به شرحی از بخش‌های مختلف این کتاب پرداخت و با اشاره به منابعی که کتاب از آن بهره برده است به دوسال کار بر روی این اثر تحقیقی اشاره کرد.

جلیل پورحسن دارابی نیز در ادامه این نشست با توجه به منش جمشید صداقت کیش اشاره کرد که او در راستای فرهنگ و تاریخ استان فارس از هیچ تلاشی سر باز نزد.

محمد عسلی مدیرمسئول روزنامه عصر مردم نیز در این نشست که با حضور منصور طبیعی مدیر بنیاد فارس شناسی برگزار شد، با بیان اینکه اولین بار «شیراز در درازنای تاریخ» در این روزنامه به چاپ رسید، افزود: نگاه فرهنگی داشتن و به دنبال آموزش و پژوهش رفتن کار همه کس نیست و جوششی از درون می خواهد.

وی با بیان اینکه زنده‌یاد صداقیت‌کیش جوشش فرهنگی را دارا بود از آنچه این پژوهشگر در نشریات فارس به جا گذاشته نام برد.

کتاب «شیراز در درازنای تاریخ» به سفارش بنیاد فارس‌شناسی از سوی نشر سیوند شهریورماه ۱۴۰۲ در اندازه رقعی، مصور در ۱۶۰ صفحه به بهای ۱۵۰ هزار تومان به بازار نشر آمد.

به گزارش ایبنا؛ جمشید صداقت‌کیش که به عنوان یکی از چهره‌های ماندگار سال ۱۳۸۴ معرفی شد، بیش از ۷۰ کتاب در حوزه‌های ایران‌شناسی و فارس‌شناسی دارد و بیش از ۲۰۰ مقاله در این زمینه‌ها از او منتشر شده‌است.

دیدگاه‌ها

رفتن به بالای صفحه

تهران، خیابان شهید مطهری، خیابان شهید محمدحسین علی اکبری، خیابان شهید محمدعلی نقدی، پلاک 23، طبقه 2، واحد 3

تمام حقوق این سایت برای انتشارات آبادبوم محفوظ است 1402.