محصول به سبد خرید اضافه شد
0

رونمایی از نرم‌افزار جامع آثار شهید بهشتی

دسته‌بندی: خبرهای تاریخ
تاریخ: 30 مهر 1402
بازدید: 133

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا): همزمان با سالروز میلاد حضرت امام حسن عسکری (ع) و ولادت آیت‌الله محمدحسین بهشتی، آیین رونمایی از «نرم‌افزار جامع آثار شهید آیت‌الله بهشتی» سه‌شنبه دوم آبان ماه ساعت ۱۶ در خانه موزه شهید بهشتی از مراکز فرهنگی هنری منطقه ۳ برگزار می‌شود. حجت‌الاسلام هادی سروش‌محلاتی و علیرضا بهشتی سخنرانان حاضر در این نشست خواهند بود.

این برنامه با مشارکت مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی و بنیاد نشر آثار و اندیشه‌های شهید بهشتی با هدف پاسداشت میراث گران‌قدر این شهید بزرگوار در قالب رونمایی از نرم‌افزار جامع آثار برگزار می‌شود و این نرم‌افزار برای استفاده در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

۶۲ جلد کتاب از آثار آیت‌الله دکتر بهشتی و دیگر آثار مرتبط با ایشان در موضوعات گوناگون همچون: شناخت اسلام؛ ولایت، رهبری، روحانیت؛ بهداشت و تنظیم خانواده؛ نقش آزادی در تربیت کودکان؛ بانکداری، ربا و قوانین مالی اسلام؛ درس‌گفتارهای «فلسفه دین»؛ پیامبری از نگاهی دیگر؛ لیبرالیسم؛ نسبت علوم اسلامی با علوم انسانی؛ نظام اقتصادی در اسلام؛ شناخت عرفانی؛ بایدها و نبایدها؛ موقعیت زن از نظر اسلام؛ آفرینش انسان و نظریه تکامل؛ موسیقی و تفریح در اسلام و… در این نرم‌افزار ارائه می‌شود.

بخش نگارخانه این نرم‌افزار نیز شامل: فیلم مناظره آزاد درباره لایحه قصاص، مناظره تلویزیونی (در موضوعات آزادی، هرج و مرج، زورمداری)، مواضع تفصیلی حزب جمهوری اسلامی و همچنین کتب صوتی حق و باطل، مبارزه پیروز، موسیقی و تفریح، نقش آزادی در تربیت و… خواهد بود.

علاقه‌مندان برای حضور در برنامه و بازدید از خانه موزه می‌توانند به خیابان شریعتی، خیابان شهید دستجردی (ظفر)، خیابان صبر، خیابان مطهری، کوچه شهید بهشتی، شماره ۱۲ مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۲۶۳۵۰۰ تماس بگیرند.

دیدگاه‌ها

رفتن به بالای صفحه

تهران، خیابان شهید مطهری، خیابان شهید محمدحسین علی اکبری، خیابان شهید محمدعلی نقدی، پلاک 23، طبقه 2، واحد 3

تمام حقوق این سایت برای انتشارات آبادبوم محفوظ است 1402.