محصول به سبد خرید اضافه شد
0

معرفی و بررسی «کتاب کامیابی‌ها و ناکامی‌ها» با حضور محمدحسین رجبی‌دوانی

دسته‌بندی: خبرهای تاریخ
تاریخ: 21 مرداد 1402
بازدید: 66

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، در تکیه کتاب «کامیابی‌ها و ناکامی‌ها؛ نگاهی ویژه از منظر اصول امنیتی به وقایع قیام امام حسین(ع) از آغاز تا انجام» نوشته به قلم محمدحسین رجبی دوانی معرفی و بررسی می‌شود. 

برنامه معرفی و بررسی کتاب «کامیابی‌ها و ناکامی‌ها؛ نگاهی ویژه از منظر اصول امنیتی به وقایع قیام امام حسین(ع) از آغاز تا انجام» با حضور محمود مطهری‌نیا و مؤلف کتاب یکشنبه 22 مردادماه ساعت 10 صبح در تکیه کتاب انجام می‌شود. 

این معرفی و بررسی در تکیه کتاب سرای اهل قلم مؤسسه خانه کتاب و ادبیات داستانی به نشانی خیابان انقلاب، خیابان برادران مظفری جنوبی، کوچه خواجه نصیر، پلاک دو برگزار خواهد شد. 

کتاب «کامیابی‌ها و ناکامی‌ها؛ نگاهی ویژه از منظر اصول امنیتی به وقایع قیام امام حسین(ع) از آغاز تا انجام» نوشته محمدحسین رجبی دوانی است و انتشارات دانشگاه جامع امام حسین(ع) آن را منتشر کرده است.

در این کتاب نگاهی ویژه از منظر اصول امنیتی به وقایع قیام امام حسین(ع) از آغاز تا انجام به قیام حضرت سید الشهدا(ع) همانند یک حاکمیت دارای نیروهای مسلح نگریسته شده و اصول امنیتی در آن مورد بحث و بررسی قرار گرفته است. خواننده محترم در این کتاب متوجه می‌شود از سویی امام حسین(ع)  و برخی از یاران آن حضرت چگونه در اصول امنیتی، هوشمندانه و مدبرانه عمل کرده و توطئه‌های دشمن را نقش بر آب کردند  و از سوی دیگر، گروهی دیگر از سرشناسان جبهه حق با عدم پایبندی به این اصول، ناخواسته موجبات واردشدن ضربات جبران‌ناپذیر به نهضت را فراهم آوردند. به جرئت می‌توان گفت اگر اصول اطلاعاتی و حفاظتی توسط برخی از یاران امام (ع) رعایت و اجرا می‌شد، هرگز فاجعه کربلا رخ نمی‌داد.

دیدگاه‌ها

رفتن به بالای صفحه

تهران، خیابان شهید مطهری، خیابان شهید محمدحسین علی اکبری، خیابان شهید محمدعلی نقدی، پلاک 23، طبقه 2، واحد 3

تمام حقوق این سایت برای انتشارات آبادبوم محفوظ است 1402.