محصول به سبد خرید اضافه شد
0

«تکاپوی جوشش انقلابی»؛ روایتی صریح و بی‌پرده از فرازها و فرودهای انقلاب اسلامی

دسته‌بندی: خبرهای تاریخ
تاریخ: 10 تیر 1402
بازدید: 69

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، انتشارات ایران کتاب «تکاپوی جوشش انقلابی؛ خاطرات سیاسی و مدیریتی سیدعباس نبوی» با تدوین مرتضی فتح‌الله‌زاده را روانه بازار نشر کرد.  

کتاب حاضر، روایتی از زندگی و فعالیت‌های سیاسی و فرهنگی حجت‌الاسلام سیدعباس نبوی است که طی ۸۰ ساعت گفت‌و‌گو با ایشان گردآوری و تدوین شده است. سیدعباس نبوی از اساتید حوزه و دانشگاه و از اعضای هیئت مؤسس دفتر تحکیم وحدت به شمار می‌رود. او تحصیلات دانشگاهی را در سال ۱۳۵۷ در رشته مهندسی مکانیک ارشد پیوسته دانشکده فنی دانشگاه تهران آغاز کرد.

در ادامه نیز وارد حوزه علمیه قم شد و تحصیلات خود را در رشته فقه و اصول و کلام و فلسفه ادامه داد. سیدعباس نبوی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، دارای مسئولیت‌های اجرایی مختلفی نظیر معاونت پژوهشی و آموزشی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، معاون فرهنگی و پژوهشی نهاد نمایندگی رهبری، عضویت در شورای فرهنگ عمومی کشور، مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه تربیت مدرس و رئیس مؤسسه پژوهشی تمدن و توسعه اسلامی بوده است.

سیدعباس نبوی در این کتاب ضمن بازگویی خاطرات خود در دوره‌های گوناگون، صریح و بی‌پرده به بیان فرازها و فرودهای انقلاب اسلامی در مقاطع مختلف، از جمله شکل‌گیری جنبش دانشجویی انقلابی، تسخیر لانه جاسوسی، حرکت انقلاب فرهنگی و ساماندهی و مدیریت نهادهای فرهنگی پرداخته است. این کتاب شرح فعالیت‌های سیاسی و فرهنگی سیدعباس نبوی تا سال ۱۳۸۲ را شامل می‌شود.

انتشارات ایران کتاب «تکاپوی جوشش انقلابی؛ خاطرات سیاسی و مدیریتی سیدعباس نبوی» با تدوین مرتضی فتح‌الله‌زاده را در 776 صفحه به بهای 275 هزار تومان روانه بازار نشر کرد.  

دیدگاه‌ها

رفتن به بالای صفحه

تهران، خیابان شهید مطهری، خیابان شهید محمدحسین علی اکبری، خیابان شهید محمدعلی نقدی، پلاک 23، طبقه 2، واحد 3

تمام حقوق این سایت برای انتشارات آبادبوم محفوظ است 1402.