محصول به سبد خرید اضافه شد
0

ظرفیت کتاب در معرفی ویژگی‌های فرهنگی و تاریخی ایران به سیاستمداران و فرهنگیان غیر ایرانی

دسته‌بندی: خبرهای تاریخ
تاریخ: 1 اردیبهشت 1402
بازدید: 90

[ad_1]


نوید رسولی، رایزن فرهنگی ایران در عشق آباد به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) گفت: «به دنبال کشف 31 استان ایران» تالیف نوید رسولی است. با توجه به این که کتاب‌هایی که درباره ایران تالیف شده بیشتر به تاریخ ایران پرداخته و برخی آثار باستانی است نه گردشگری.

وی افزود: با بررسی درباره کتاب‌هایی با موضوع ایران، اقدام به نگارش کتابی با عنوان فوق بدون ذکر آمار شد و در آن در سه تا چهار صفحه به موضوعات تاریخی، جاذبه‌های گردشگری، غذا، سوغات و… هر استان به صورت مجزا و با عکس‌های باکیفیت و جالب پرداخته شد به گونه‌ای که هم کتاب مذکور، خواننده را خسته نکند هم اطلاعات مفید برای آن استان را دریافت کنید. 

رایزن فرهنگی ایران در عشق‌آباد با اشاره به ظرفیت کتاب در معرفی ویژگی‌های فرهنگی و تاریخی ایران به سیاستمداران و فرهنگیان غیر ایرانی عنوان کرد: کتاب‌ها درباره ایران، همه جنبه‌های کشورمان را بیان نکرده و بیشتر به موضوعات تاریخی و آثار باستانی پرداخته است حال آن که برای یک گردشگر دریافت همه اطلاعات به صورت مجمل و مفید است. ضمنا کتاب‌های منتشر شده غالبا نفیس و سنگین است و اطلاعات مفید و لازم را به مخاطب ارائه نمی‌دهد.

 کتاب «به دنبال کشف 31 استان ایران» را انتشارات پونته سیستو ایتالیا منتشر کرده که با استقبال بسیاری مواجه شده است.

دیدگاه‌ها

رفتن به بالای صفحه

تهران، خیابان شهید مطهری، خیابان شهید محمدحسین علی اکبری، خیابان شهید محمدعلی نقدی، پلاک 23، طبقه 2، واحد 3

تمام حقوق این سایت برای انتشارات آبادبوم محفوظ است 1402.