محصول به سبد خرید اضافه شد
0

«روابط ایران و اروپا در پیامد جنگ اوکراین» بررسی می‌شود

دسته‌بندی: خبرهای تاریخ
تاریخ: 10 دی 1401
بازدید: 126

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، نشست «روابط ایران و اروپا در پیامد جنگ اوکراین» دوشنبه 17 دی ماه در پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار می‌شود.

پژوهشکده مطالعات سیاسی و روابط بین‌الملل و حقوق پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، ساعت 15 تا 17 دوشنبه 12دی پیش نشست هشتم «همایش ملی نظم جدید بین‌الملل، بحران اوکراین و جایگاه جمهوری اسلامی ایران» با عنوان «روابط ایران و اروپا در پیامد جنگ اوکراین» با سخنرانی دکتر بهزاد احمدی لفورکی(مدرس دانشگاه و کارشناس ارشد مطالعات اروپا) و دکتر علی اسماعیلی اردکانی(هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی) برگزار خواهد کرد.

از آنجایی که جنگ اوکراین به نقطه عطف مهمی در تحولات دوره گذار در عرصه بین‌المللی تبدیل شده است، بررسی ابعاد این جنگ و اثرات آن بر نظم بین‌المللی اهمیت بالایی دارد. در این راستا در این نشست ضمن تبیین ابعاد و تحولات جنگ اوکراین، به ارزیابی اثرات جنگ بر روابط کشورهای اروپایی و جمهوری اسلامی ایران پرداخته می‌شود. محورهای اصلی در این نشست شامل بررسی تاثیرات و رویکردهای کشورهای اروپایی درباره جنگ، واکاوی سیاست‌ها و اقدامات ایران در جنگ اوکراین و در نهایت ارایه نتایجی در مورد تاثیرات این موضوع بر روابط تهران و اروپاست.

دیدگاه‌ها

رفتن به بالای صفحه

تهران، خیابان شهید مطهری، خیابان شهید محمدحسین علی اکبری، خیابان شهید محمدعلی نقدی، پلاک 23، طبقه 2، واحد 3

تمام حقوق این سایت برای انتشارات آبادبوم محفوظ است 1402.