محصول به سبد خرید اضافه شد
0

جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع) در کتابخانه ملک برگزار می‌شود

دسته‌بندی: خبرهای تاریخ
تاریخ: 15 فروردین 1402
بازدید: 93

[ad_1]

محمد طالعی ، کارشناس  روابط عمومی موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک  در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، درباره جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع) در این موسسه اظهار کرد: برنامه جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع) یکی از هشت آیین وقف‌نامه‌ای این موسسه است که  همیشه برگزار می‌شود.
 
کارشناس  روابط عمومی موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک با بیان اینکه این  جشن چهارشنبه 16 فروردین ماه امسال برگزار می‌شود، عنوان کرد: جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع) از ساعت 17 و 30 تا یک ساعت پیش از افطار در موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک برگزار می‌شود.
 
وی درباره میهمانان  جشن وقف نامه‌ای بزرگداشت امام حسن مجتبی(ع)  گفت: در این مراسم هادی موحد امین، قاری بین‌المللی قرآن آیاتی از کلام الله مجید را قرائت خواهد کرد. سپس  استاد مرتضی توکلی درباره هنر خطاطی و ماه مبارک رمضان سخرانی خواهند داشت.
 
طالعی در ادامه عنوان کرد: مراسم شعرخوانی و مولودی‌خوانی از سوی امیرحسین محمودیان و برپایی جلسه پرسش و پاسخ‌های قرآنی از سوی دکتر احسان دباغ، حافظ کل قرآن و استاد دانشگاه از دیگر برنامه‌های این جشن خواهد بود. در پایان این مراسم نیز تواشیح و جمع‌خوانی از سوی گروه محمد رسول‌الله اجرا می‌شود.
 
این مراسم در ساختمان موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک به نشانی «تهران، خیابان امام خمینی(ره)، سردر باغ ملی، خیابان ملل متحد (میدان مشق)» برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها

رفتن به بالای صفحه

تهران، خیابان شهید مطهری، خیابان شهید محمدحسین علی اکبری، خیابان شهید محمدعلی نقدی، پلاک 23، طبقه 2، واحد 3

تمام حقوق این سایت برای انتشارات آبادبوم محفوظ است 1402.