محصول به سبد خرید اضافه شد
0

کارگاه «آشنایی با پایگاه‌های اطلاعات علمی فارسی» برگزار می‌شود

دسته‌بندی: خبرهای تاریخ
تاریخ: 25 دی 1400
بازدید: 343

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، کارگاه های آموزشی، ویژه اعضای کتابخانه ملی ایران از سال 1397 تا کنون برگزار شده و امسال هجدهمین دوره این کارگاه‌ها برپا شده است.

رضا شهرابی مدیرکل اطلاع رسانی این سازمان، درباره اهمیت و ضرورت برگزاری این دوره‌های آموزشی گفت: آموزش به کاربران درباره چیستی امکانات و چگونگی ارائه خدمات به اعضای کتابخانه ملی از فعالیت‌های این اداره کل بوده است؛ از همین رو کتابخانه ملی ایران به عنوان مجموعه‌ای خدمت محور، دوره‌های آموزشی را به خصوص برای اعضای جدید برگزار می‌کند.

وی ادامه داد:‌ پس از برگزاری دوره آموزشی «آشنایی با خدمات سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران»، کارگاه دوم با عنوان «آشنایی با پایگاه های اطلاعات علمی فارسی» روز شنبه 25 دی ماه، ساعت 9 تا 12 برگزار می‌شود.

شهرابی یادآور شد: دوره آموزشی «آشنایی با خدمات سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران»، برای یافتن پیشینه های پژوهشی و جستجوی مقاله و پایان نامه‌ها در پایگاه‌های اطلاعات علمی فارسی و معرفی این پایگاه‌های اطلاعاتی به ویژه برای محققان و افرادی که در حال ارائه پایان نامه ارشد و دکتری هستند، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

دیدگاه‌ها

رفتن به بالای صفحه

تهران، خیابان شهید مطهری، خیابان شهید محمدحسین علی اکبری، خیابان شهید محمدعلی نقدی، پلاک 23، طبقه 2، واحد 3

تمام حقوق این سایت برای انتشارات آبادبوم محفوظ است 1402.