محصول به سبد خرید اضافه شد
0

فراخوان مقاله برای فصلنامه علمی– تخصصی دانش حفاظت و مرمت 

دسته‌بندی: خبرهای تاریخ
تاریخ: 28 فروردین 1402
بازدید: 108

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، پژوهشکده حفاظت و مرمت آثار تاریخی- فرهنگی در پی‌فراهم کردن بستری مناسب برای ارتقاء دانش حفاظت و مرمت در کشور و تقویت ارائه دستاوردهای تحقیقاتی پژوهشگران، از سال 1396 شروع به انتشار سه دوره از فصلنامه تخصصی دانش حفاظت و مرمت با رویکرد علمی – پژوهشی کرد.

این فصلنامه پس از دوسال وقفه، با رویکرد قبلی مجددا شروع به فعالیت کرده است، به این منظور هیأت تحریریه فصلنامه با افتخار از تمامی استادان، پژوهشگران و صاحب‌نظران این عرصه دعوت می‌‌کند مقالات ارزنده خویش را در چارچوب محورهای پیشنهادی برای انتشار به سامانه فصلنامه ارسال کنند.

بی‌تردید همراهی اندیشمندان حوزه پژوهشی حفاظت و مرمت در سراسر کشور، ارتقای کیفیت نشریه را در مسیر پیش‌رو زمینه‌سازی خواهد کرد.

این مجله تخصصی به صاحب امتیازی پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری و با سردبیری حسین احمدی، با هدف ساماندهی مطالعات صورت گرفته منتشر می‌شود.

حفاظت پیشگیرانه و مدیریت بحران، حفاظت در کاوش‌های باستان‌شناسی، حفاظت از تزئینات وابسته به معماری، مبانی نظری، اخلاق و حفاظت و مرمت آثار تاریخی– فرهنگی، مطالعات میان‌رشته‌ای در حوزه حفاظت آثار تاریخی و مواد و فن‌آوری‌های نوین در حوزه حفاظت و مرمت محـورهای پـذیـرش مـقالـه در فصلـنامه علمی– تخـصصی دانـش حـفاظت و مـرمت است.

مولفان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر و دریافت شیوه‌نامه تهیه و تنظیم مقالات نشریه به تارنمای پژوهشکده حفاظت و مرمت آثار تاریخی-فرهنگی http://kcr.richt.ir مراجعه کنند.

دیدگاه‌ها

رفتن به بالای صفحه

تهران، خیابان شهید مطهری، خیابان شهید محمدحسین علی اکبری، خیابان شهید محمدعلی نقدی، پلاک 23، طبقه 2، واحد 3

تمام حقوق این سایت برای انتشارات آبادبوم محفوظ است 1402.