محصول به سبد خرید اضافه شد
0

دو نشست تخصصی در زمینه پژوهش‌های حفاظت و مرمت آثار تاریخی

دسته‌بندی: خبرهای تاریخ
تاریخ: 24 اردیبهشت 1402
بازدید: 175

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، دو نشست تخصصی در زمینه پژوهش‌های حفاظت و مرمت آثار تاریخی در کتابخانه و موزه ملی ملک بزرگ‌ترین موقوفه فرهنگی ایران و انجمن موزه، حفاظت و مرمت آثار تاریخی ایران به مناسبت هفته میراث فرهنگی برگزار می‌شود

موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک با همکاری انجمن موزه، حفاظت و مرمت آثار تاریخی ایران، دو نشست تخصصی در زمینه دستاوردهای پژوهش‌های حفاظت و مرمت آثار تاریخی، به مناسبت روز جهانی موزه و هفته میراث فرهنگی برگزار می‌کنند.

نخستین نشست «پیشگیری از آسیب‌های قارچی در مواد موزه‌ای و کتابخانه‌ای» به سخنرانی دکتر محمد قهری، متخصص قارچ‌شناسی و استادیار دانشگاه امام حسین (علیه‌السلام) خواهد بود. این نشست در روز دوشنبه 25 اردیبهشت 1402 از ساعت 9 تا ساعت 10:30 برگزار می‌شود.

دومین نشست به مساله «گلسنگ‌ها و مجموعه میراث جهانی» می‌پردازد. سخنران این نشست دکتر محمد سهرابی، رییس موزه گلسنگ‌های ایران و عضو هیات علمی سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران است. این نشست نیز در دوشنبه 25 اردیبهشت 1402 از ساعت 10:30 تا ساعت 12 برگزار خواهد شد.

کتابخانه و موزه ملی ملک، دوستداران آثار تاریخی و میراث فرهنگی به ویژه در زمینه حفاظت و مرمت را به حضور در این دو نشست در ساختمان این گنجینه به نشانی «تهران، میدان امام خمینی، سردر باغ ملی، خیابان ملل متحد (میدان مشق)» فرامی‌خواند.

دیدگاه‌ها

رفتن به بالای صفحه

تهران، خیابان شهید مطهری، خیابان شهید محمدحسین علی اکبری، خیابان شهید محمدعلی نقدی، پلاک 23، طبقه 2، واحد 3

تمام حقوق این سایت برای انتشارات آبادبوم محفوظ است 1402.